środa, 12 listopada 2014

Witam.

Cześć wam wszystkim.Jako, że to mój pierwszy post wypadałoby się przedstawić.
Mam na imię Aleksander choć wiele osób skraca moje imię(no zdarzają się wyjątki..) najczęściej jest to Olek. Ledwo co skończyłem 20 lat, studiuję i dorywczo pracuję.
Interesuję się przede wszystkim żywnością, kuchnią, odżywianiem, siłownią, kartografią oraz winem.
Lubię:
-czytać dobre książki, które przysporzą mi wiedzy a nie służą do zabijania czasu
-dobrą muzyką choć ostatnio przez dłuższy okres chodzi za mną specyficzne electro zwane witch house
-kino akcji typu seria o Bondzie i o Bournie
Dlaczego nie tylko o winie i dlaczego o winie?
Ponieważ moja miłość do wina już trwa parę lat, nawet zdążyła się wypalić by w końcu powstać z popiołów, ale o tym w następnym wpisie,
Nie tylko, ponieważ chcę tutaj pisać również o: żywności, ogólnym life-style'u i innych sprawach, które mnie interesują. Pozdro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz